Одним з питань, які найчастіше є предметом особливої уваги громадськості, є питання вартості житлово-комунальних послуг.
Останнім часом значно зросла кількість звернень громадян до Відділення які стосуються соціально-економічних питань, зокрема, щодо обґрунтованості встановлених тарифів на житлово-комунальні послуги.
З цього приводу слід зазначити, що на сьогодні встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги здійснюється такими регуляторами, як: органи місцевого самоврядування; Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
При цьому, Законом України «Про житлово-комунальні послуги» повноваження щодо контролю цін/тарифів, встановлених органами місцевого самоврядування, покладені на обласні державні адміністрації (п. 6 ч.1 ст.6 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»), а НКРЕКП сама несе відповідальність за наслідки встановлення або регулювання цін/тарифів, що змінюються нею відповідно до її повноважень (ч. 7 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» .
Окремі повноваження має Мінекономрозвитку, що згідно зі своїм Положенням має здійснювати контроль за додержанням порядку формування, установлення та застосування цін (тарифів), а також може скасовувати в установленому порядку ціни (тарифи), встановлені з порушенням законодавства.
Тому до повноважень органів Комітету не належить здійснення контролю за дотриманням законодавства про ціни і ціноутворення.
Згідно зі частиною 2 статті 3 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» основним завданням Комітету є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики, зокрема, в частині контролю за дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб’єктами природних монополій.