ТОВ "АЛЬЯНС ХОЛДИНГ" ОШТРАФОВАНО НА 68 ТИС. ГРН ЗА ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВВОДИТЬ В ОМАНУ ПРИ ПРОВЕДЕННІ АКЦІЇ "ЄДИНА КРАЇНА"

Опубліковано 30 червня 2015 року о 10:48

Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України визнала дії ТОВ «Альянс Холдинг», які полягають у поширенні на банерах мережі АЗС Shell інформації про отримання у подарунок бокалу, при цьому не зазначивши суттєві умови проведення Акції, зокрема наявність картки лояльності клубу Shell SMART, порушенням конкурентного законодавства та наклала штраф у сумі 68 тис. грн.

За результатами розгляду Відділенням заяви громадянина, в якій, зокрема було зазначено, що побачивши банер, на якому було вказано «Заправляйте від 30 л і гарантовано отримайте бокал у ПОДАРУНОК!», останній придбав на АЗС Shell 38,18 літрів бензину А - 95. Під час розрахунку дізнався, що для того щоб отримати бокал в нього має бути картка Shell SMART.

 

Описание: 1

 

За результатами проведеного розслідування у справі, встановлено, що ТОВ «Альянс Холдинг» у строк з 17.11.2014 до 17.01.2015 запровадило акцію «Єдина країна», яка проводилась на всіх АЗС мережі Shell в Україні. Відповідно до офіційних правил акції, в Акції можуть брати участь усі клієнти АЗС мережі Shell в Україні, окрім клієнтів, що розраховуються картками EuroShell. Акція передбачала наступні умови:

Кожний клієнт, що заправляється пальним на умовах:

- понад 30 літрів будь – якого пального, за винятком Shell PowerGas, за умови розрахунку готівкою або банківською карткою;

- понад 25 літрів Shell PowerGas, за умови розрахунку готівкою або банківською карткою;

- понад 50 літрів будь – якого пального, за умови розрахунку паливною карткою або паливними талонами;

отримує акційний бокал за акційною вартістю 0,01 грн з ПДВ.

Окремою умовою участі в Акції була: видача бокалу можлива лише за наявності картки лояльності клубу Shell SMART.

Під час огляду встановлено, що на макеті великим шрифтом розміщено напис «зберіть воєдино вишивану країну, заправляйте від 30 л і гарантовано отримайте бокал у подарунок» та міститься зображення колекції бокалів для пива із автентичними орнаментами вишиванки, властивими для різних регіонів України. Нижче дуже дрібним шрифтом розміщено інформацію про термін дії Акції, територію її проведення, а також посилання на те, що детальна інформація за безкоштовним номером телефону з усіх стаціонарних номерів в Україні та на сайті www.shell.ua. Отже, інформації про те, що отримання бокалу у подарунок можливе лише при наявності картки Shell SMART на макетах розміщено не було.

Враховуючи наведене, Заявник не мав можливості ознайомитись з усіма істотними умовами проведення Акції самостійно без доступу до мережі Інтернет або участі співробітників АЗС Shell, зокрема касира, у якого він розраховувався за пальне, так як інформація про ці умови на банері була відсутня.

Отже, Товариство, внаслідок обраного способу викладення інформації про Акцію, вводило в оману споживачів, що стимулювало їх до придбання пального саме на АЗС Товариства, що могло призвести до отримання неправомірних переваг у конкуренції.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux