ДП "КИЇВПАССЕРВІС" В ОСОБІ АС "ТЕТІЇВ" БЕЗПІДСТАВНО ВІДМОВИЛА ГРОМАДЯНИНУ У ПРОДАЖУ ПІЛЬГОВОГО КВИТКА

Опубліковано 30 червня 2015 року о 10:52

Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України визнала дії ДП «Київпассервіс», які полягають у безпідставній відмові продажу пільгового квитка такими, що мають ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку надання послуг з продажу квитків пасажирам шляхом ущемлення їх інтересів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку та зобов’язала їх усунути.

Відділенням здійснювався розгляд заяви громадянина щодо порушення законодавства про захист економічної конкуренції з боку АС «Тетіїв», в частині щодо відмови у наданні пільгового квитка.

За інформацією Заявника, 01.03.2015 він звернувся до працівників Автостанції «Тетіїв» для продажу пільгового квитка за маршрутом «АС «Тетіїв» - м. Київ». Заявник надав посвідчення інваліда війни, проте йому було відмовлено у продажі пільгового квитка.

Відповідно до статті 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» інвалідам війни та прирівняних до них особам надаються пільги, зокрема: безплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту, автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів.

Згідно з пунктом 130 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України 26.09.2007 № 1184, особи, що користуються пільгами з оплати проїзду автобусами міжміського та/або приміського сполучення, звертаються у квиткову касу автостанції для внесення відповідної позначки до касової відомості та отримання квитка на пільговий проїзд.

Враховуючи вищенаведене, ДП «Київпассервіс» в особі АС «Тетіїв» було безпідставно відмовлено Заявнику Такі дії Товариства були б неможливими за умови зазнання ним значної конкуренції на ринку у зазначених територіальних межах.

Адміністративною колегією Відділення такі дії ДП «Київпассервіс» визнано такими, що мають ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення причин і умов, що сприяють порушенню законодавства про захист економічної конкуренції..

Про результати розгляду рекомендацій необхідно повідомити Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету у 15-денний строк з дня їх одержання.

ДП «Київпассервіс» попереджено, що за умови виконання положень рекомендацій у разі, якщо порушення не призвело до суттєвого обмеження чи спотворення конкуренції, не завдало значних збитків окремим особам чи суспільству та вжити відповідних заходів для усунення наслідків порушення, провадження у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції не розпочинається, а розпочате провадження закривається.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux