ЩОКВАРТАЛЬНИЙ ДАЙДЖЕСТ Іквітень 2014І # 5

Опубліковано 04 квітня 2014 року о 18:47

Описание: D:\Робочий стол!\PortalManager-AMKUMOD\Temp\TempHtml.files\PM95image002.jpg

 

Описание: Конкуренція

ЩОКВАРТАЛЬНИЙ ДАЙДЖЕСТ ׀квітень 2014׀ # 5

 

Описание: D:\Робочий стол!\PortalManager-AMKUMOD\Temp\TempHtml.files\PM155image005.jpg

Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України

Описание: D:\Робочий стол!\PortalManager-AMKUMOD\Temp\TempHtml.files\PM908image007.jpg

 

 

Конкуренція рівноцінна винагороді для тих, хто виробляє кращі товари за нижчими цінами.

(Ієремія Бентам)

 

 

ПРОВЕДЕННЯ ДНІВ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ КОНКУРЕНЦІЇ

Важливу увагу Житомирське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України приділяє адвокатуванню конкуренціїпідтримці конкуренції,за допомогою інших, ніж правозастосування, заходів.

З цією метою голова Житомирського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Безсмертний О.В. протягом І кварталу 2014 року провів Дні відкритих дверей з питань захисту конкуренції в Житомирському та Черняхівському районах.

Заходи проводились з метою забезпечення відкритості діяльності органів Комітету, врахування громадської думки з питань формування та реалізації конкурентної політики в області, проведення роз’яснювальної роботи з основних питань розвитку конкуренції.

Згідно з програмою заходів проведено наради за участю голів районних державних адміністрацій, сільських голів, представників правоохоронних органів, громадських організацій, бізнесових кіл, засобів масової інформації, прес-конференції та особисті прийоми громадян з питань дотримання конкуренційного законодавства.

Житомирське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України планує і надалі проводити такі зустрічі і в інших районах області.

 

ПІДСУМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ВІДДІЛДЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ЗА І КВАРТАЛ 2014 РІК

Протягом січня-березня 2014 року зусилля відділення були спрямовані, насамперед, на виявлення та припинення зловживань монопольним (домінуючим) становищем суб’єктами господарювання і антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, недопущення та припинення порушень Законів України “Про захист економічної конкуренції” та “Про захист від недобросовісної конкуренції”.

З метою адвокатування конкуренції відділенням надано 13 пропозицій органам влади, органам місцевого самоврядування, суб’єктам господарювання щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.

Опрацьовано 26 проектів рішень та розпоряджень органів влади та органів місцевого самоврядування, до 4 з них надано зауваження або у погодженні відмовлено, оскільки їх прийняття могло б негативно позначитися на розвитку економічної конкуренції.

До відділення надійшло на розгляд 12 заяв про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

За результатами перевірок, розгляду заяв та звернень, а також за власною ініціативою розпочато розгляд 19 справ за ознаками порушень законодавства про захист економічної конкуренції.

Припинено 5 порушень законодавства про захист економічної конкуренції.

Накладено штрафів на суму 17 тис грн.

Сплачено штрафів на суму понад 230 тис грн, економічний ефект припинених порушень законодавства про захист економічної конкуренції склав понад 15 млн. грн.

Припинено 10 неправомірних дій суб’єктів господарювання, органів місцевого самоврядування, які містили ознаки порушень, без застосування фінансових санкцій.

У подальшій роботі відділення спрямує зусилля на питаннях захисту та розвитку конкуренції, перш за все, на соціально важливих ринках згідно з пріоритетами Антимонопольного комітету України на 2014 рік, зокрема у сфері:

- приєднання об’єктів замовника до мереж електро-, газопостачання;

- супутніх послуг при наданні адміністративних послуг, пов’язаних з регулюванням земельних відносин;

- будівництва та будівельних матеріалів.

Крім того, відділенням буде здійснюватись державний контроль за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на інших ринках відповідно до плану роботи на 2014 рік та за дорученнями Антимонопольного комітету України.



ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ

Описание: Описание: сміттяЖитомирське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України оштрафувало ДП «Житомирський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» в особі Філії «Зарічанська ДЕД» на 7 тис грн за зловживання монопольним становищем.

В ході розгляду справи Житомирським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України було встановлено, що Підприємство встановило та застосовувало з 01 березня 2013 року економічно необґрунтовані тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій мешканцям с. Зарічани.

Товариство визнало порушення та зобов’язалось в місячний термін вжити заходів щодо його припинення.

 

Описание: Описание: 222Житомирське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України оштрафувало ТОВ «Міськкомунсервіс» на 7 тис грн. за зловживання монопольним становищем (м. Новоград – Волинський).

В ході розгляду справи Житомирським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України було встановлено, що Товариством без економічного обґрунтування встановлено тариф на послугу з захоронення твердих побутових відходів, який застосовувався з 03 січня 2012 року до 18 травня 2012 року та з 02.08.2012 року до 28.10.2013 року, та тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів, які застосовувались протягом 2013 року.

Товариство визнало порушення та зобов’язалось припинити порушення.

 

Описание: Описание: 777Житомирське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України оштрафувало ФОП Ропало на 3 тис грн. за зловживання монопольним становищем на ринку медичних послуг.

Як з’ясувало відділення, підприємець у 2012 році встановив економічно необґрунтовану вартість послуг з проведення дистанційної літотрипсії (дроблення каміння при сечокам'яній хворобі).

ФОП Ропало визнав порушення та сплатив штраф до державного бюджету.

 

РОЗ'ЯСНЕННЯ

Порядок звернення до органів Антимонопольного комітету України

Порядок звернення до органів Антимонопольного комітету України визначений розділом IV Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року N5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 06.05.94 за №90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29.06.98 №169-р) (із змінами).

Відповідно до п.18 Правил Заява подається в письмовій формі й повинна містити:

найменування органу, до якого подається заява (Комітет чи відповідне територіальне відділення Комітету);

найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, власне ім'я та по батькові для фізичних осіб) сторін (заявника і відповідача), їхнє місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб), інші реквізити сторін, зокрема поштову адресу, а також, якщо такі є, номер засобу зв'язку (телефон, факс тощо), адресу електронної пошти;

ім'я контактної особи (для юридичних осіб), номер засобу зв'язку (телефон, факс тощо), а також, якщо така є, адресу електронної пошти;

зміст вимог, зокрема очікувані заявником від органів Комітету рішення;

виклад обставин, якими заявник обґрунтовує свої вимоги, обґрунтування того, яким чином права заявника порушуються внаслідок дій чи бездіяльності відповідача, визначених законом як порушення законодавства про захист економічної конкуренції;

інформацію стосовно звернення до будь-якого іншого органу державної влади, зокрема до суду, з питань, порушених у заяві;

перелік документів та інших матеріалів, що додаються до заяви.

Заява підписується повноважною посадовою особою заявника - юридичної особи або його представником, заявником - фізичною особою або його представником.

До заяви додаються наявні у заявника документи та інші матеріали, що підтверджують викладені у заяві обставини.

У разі подання заяви про порушення, доведення якого потребує дослідження ринку, заявник - суб'єкт господарювання у заяві висловлює міркування стосовно товарних і територіальних (географічних) меж відповідного ринку, становища суб'єктів господарювання на цьому ринку. Заявник також подає відому йому інформацію про осіб, пов'язаних із відповідачем (відповідачами) відносинами контролю відповідно статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції".

У заяві можуть бути вказані й інші відомості, якщо вони можуть мати значення для розгляду заяви, зокрема ім'я (найменування) й інші відомі заявнику реквізити осіб, які можуть підтвердити обставини, з приводу яких подається заява чи які можуть надати додаткову інформацію, що має значення для розгляду заяви.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux