В діях ТОВ «УАФ Маркетинг» (попередня назва ТОВ «ФФУ Маркетинг»), які полягають у нав’язуванні споживачам задля можливості придбання квитків на матч між Національними збірними командами з футболу України та Португалії додаткових умов, зокрема придбання квитків на матч між Національними збірними командами з футболу України та Литви, виявлено ознаки порушення, передбаченого пунктом 2 частини другої статті 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку надання послуг з реалізації квитків на домашні кваліфікаційні матчі Турніру Чемпіонату Європи - 2020, що призвели або могли призвести до ущемлення інтересів споживачів, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на цьому ринку.
Як встановлено Відділенням, ТОВ «ФФУ Маркетинг» визначало умови продажу квитків на матч між Національними збірними командами з футболу України та Португалії, зокрема як суб’єкт господарювання, який забезпечував організацію та проведення зазначеного матчу, та якому Українська асоціація футболу (яка має виключне право на організацію та проведення офіційних міжнародних та національних змагань з футболу на території України) делегувала свої комерційні права, в тому числі з реалізації квитків на футбольні матчі.
Наприкінці вересня 2019 року в засобах масової інформації, а також в мережі Інтернет з’явилась інформація про те, що єдиним ресурсом, де можна придбати квитки на матч Україна-Португалія, є сайт ticketsbox.com.
Працівниками Відділення було встановлено факт розміщення на сайті ticketsbox.com, інформації про те що придбати квиток на матч Україна-Португалія можливо лише за умови придбання квитка на відбірковий матч між Національними збірними командами з футболу України та Литви.
Отже, споживачам, які мали намір придбати квиток безпосередньо на матч Україна-Португалія, для можливості придбання квитків на зазначений матч нав’язували додаткові умови щодо придбання квитка на інший матч Турніру Чемпіонату Європи – 2020. При цьому, придбати квиток на матч Україна-Португалія в інший спосіб, зокрема безпосередньо у касах НСК «Олімпійський», такі споживачі не мали можливості, оскільки квитки на зазначений матч реалізовувались лише через сайт www.ticketsbox.com.
Такі дії ТОВ «УАФ Маркетинг» (попередня назва ТОВ «ФФУ Маркетинг») містять ознаки порушення, передбаченого частиною першою статті 13, пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку надання послуг з реалізації квитків на домашні кваліфікаційні матчі Турніру Чемпіонату Європи - 2020, що призвели або могли призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.
У зв’язку з цим, розпорядженням адміністративної колегії Київського обласного територіального відділення від 25.02.2020 № 60/19-рп/к розпочато розгляд справи за ознаками вчинення ТОВ «УАФ Маркетинг» порушення законодавства про захист економічної конкуренції.