ПАТ "КИЇВОБЛЕНЕРГО" СПЛАТИТЬ 30 ТИС. ГРН. ЗА СТВОРЕННЯ ПЕРЕШКОД ДОСТУПУ НА РИНОК СТ "КОЛОС"

Опубліковано 03 листопада 2014 року о 10:32

Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України визнала дії ПАТ «Київобленерго», які полягали у порушенні терміну погодження та надання Довідки про стан обліку електроенергії споживачів, чим позбавило можливості суб’єкта постачати електричну енергію споживачам, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції

За результатами проведеного розслідування у справі Відділенням було встановлено, що ПАТ «Київобленерго» та СТ «Колос», як постачальники електричної енергії, є між собою конкурентами на ринку постачання електричної енергії споживачам (окрім населення), електричні мережі яких живляться від мереж ПАТ «Київобленерго» або від приєднаних до мереж Товариства інших власників електричних мереж, які не мають ліцензії на постачання електричної енергії за регульованим тарифом. Відповідно до Ліцензійних умов з передачі електроенергії ліцензіат не повинен надавати перевагу будь-яким енергопостачальникам (крім передбачених законодавством випадків, коли така сама перевага або привілеї надаються всім енергопостачальникам) чи безпідставно протидіяти суб’єкту підприємницької діяльності займатись ліцензованою діяльністю з постачання електричної енергії.

СТ «Колос» листом від 15.08.2013 звернулось до ПАТ «Київобленерго» щодо погодження Довідки про стан обліку електроенергії ТОВ «…..». ПАТ «Київобленерго» Довідку не погодило та не надало відповідь.

СТ «Колос» звернулось вдруге листом від 06.12.2013 щодо того ж питання, ПАТ «Київобленерго» направило відмову у погодженні Довідки та надало зауваження листом від 31.01.2014, тобто через 36 робочих днів.

Довідка про стан обліку електроенергії споживачів, відповідно до Примірного договору, є необхідним документом для здійснення закупівлі електроенергії на оптовому ринку електричної енергії України СТ «Колос» і повинна бути надана ним ДПЕ до 15 числа місяця, що передує розрахунковому. Без погодженої з ПАТ «Київобленерго» Довідки СТ «Колос» було позбавлене можливості закупити електроенергію на оптовому ринку для подальшого постачання електричної енергії споживачам. Водночас, завдяки своїм діям ПАТ «Київобленерго» мало змогу продовжувати надавати послугу з постачання електричної енергії ТОВ «…..».

Під час засідання Адміністративної колегії представники ПАТ «Київобленерго» зазначили, зокрема, що зазначена ситуація виникла оскільки між АСКОЕ споживача електроенергії ТОВ «…» та АСКОЕ ПАТ «Київобленерго», починаючи з серпня 2013 року, був відсутній сталий зв'язок для передачі даних. Після проведення ремонтних робіт, 19.03.2014 довідка про стан обліку електроенергії у була погоджена та надана СТ «Колос».

При цьому, голова Відділення С. Гудзенко зазначила, що порушення тривало 150 робочих днів. ПАТ «Київобленерго» мало повідомити у 3-х денний строк про вказану проблему СТ Колос на їх звернення ще 15.08.2013 та забезпечити проведення робіт по відновленню зв’язку. А так Товариство завдяки своїм діям мало змогу продовжувати самостійно надавати послугу з постачання електричної енергії ТОВ «…..», усуваючи тим самим свого конкурента з ринку.

Представник СТ Колос на колегії підтримав висновки Відділення за результатом розгляду справи та зазначив, що станом на сьогодні претензій до ПАТ «Київобленерго» не має, але дії ПАТ «Київобленерго» призвели до недоотримання СТ «Колос» прибутку.

Адміністративна колегія врахувавши, що ПАТ «Київобленерго» не чинило перешкод у розгляді справи, порушення припинило, наклала на ПАТ «Київобленерго» штраф у розмірі 30 тис. грн.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux