Рішенням адміністративної колегії Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 21.08.2023 № 60/97-р/к було визнано, що дії Миронівської міської ради, які полягають у встановленні суб’єктам господарювання, які є потенційними конкурентами та діють або можуть діяти на одних товарних ринках, орендної плати за земельні ділянки з однаковим цільовим призначенням в різному відсотковому розмірі від нормативної грошової оцінки землі, є порушенням, передбаченим абзацом восьмим частини другої статті 15 та пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування, внаслідок яких окремим суб’єктам господарювання створюються дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами.
Миронівська міська рада з 29.10.2023 по 26.06.2024 не виконувала зобов’язання згідно пункту 2 резолютивної частини рішення адміністративної колегії Північного МТВ «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції» від 21.08.2023 № 60/97-р/к у справі № 269/60/48-рп/к.23 у частині встановлення єдиного розміру орендної плати для суб’єктів господарювання, що використовують земельні ділянки з однаковим цільовим призначенням.
Під час розгляду справи № 410/60/81-рп/к.24 щодо невиконання рішення органу Антимонопольного комітету України Миронівська міськрада припинила порушення законодавства про захист економічної конкуренції, а саме:
За результатами розгляду справи № 411/60/82рп/к.24, 12 вересня 2024 року адміністративною колегією Відділення визнано, що Миронівська міська рада вчинила порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 4 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді невиконання рішення органу Антимонопольного комітету України.