ФАСТІВСЬКУ МІСЬКУ РАДУ ЗОБОВ'ЯЗАНО УСУНУТИ ОЗНАКИ ПОРУШЕННЯ ПРИ НАДАННІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ З ВИДАЧІ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В М. ФАСТІВ

Опубліковано 02 квітня 2015 року о 17:27

Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України зобов’язала Фастівську міську раду Київської області у місячний строк з дня отримання рекомендацій, внести зміни до Інформаційної картки та Рішення Ради від 10.02.2011 № 30-VI-VI «Про Порядок розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території м. Фастів»

Згідно норм Закону України «Про адміністративні послуги» забороняється вимагати від суб’єкта звернення документи або інформацію для надання адміністративної послуги, не передбачені законом. Відповідно до пункту 9 Типових правил, для одержання дозволу заявник подає робочому органу заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються:

- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця.

Згідно пункту 14 Типових правил перелік документів для надання дозволу є вичерпним.

При аналізі інформаційної картки адміністративної послуги - отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, яка погоджена першим заступником міського голови 04.04.2011, встановлено, що у пункті зазначено перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, зокрема: договір сервітуту на землю (при необхідності).

Таким чином, Радою встановлено вимоги до суб’єктів звернення, які не передбачені законом. Внаслідок оформлення документів, що не передбачені діючим законодавством, суб’єкти господарювання, які мають намір розмістити зовнішню рекламу на території м. Фастів, можуть понести додаткові витрати при отриманні дозволу на розміщення зовнішньої реклами, а отже, знаходитись в дискримінаційних умовах діяльності порівняно з конкурентами, які діють на тому ж самому ринку на території Київської області, де органом місцевого самоврядування визначений перелік лише тих документів, необхідних для отримання дозволу, який передбачений діючим законодавством.

Під час аналізу Порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території м. Фастів, який затверджено Рішенням, виявлено невідповідність деяких положень Порядку вимогам Типових правил, зокрема, визначено, що дозвіл скасовується до закінчення строку його дії на підставі рішення виконавчого комітету Ради за письмовим зверненням розповсюджувача зовнішньої реклами, за ініціативою робочого органу чи виконавчого комітету Ради, зокрема у разі:

- невикористання місця розміщення ОЗР безперервно протягом 3-х місяців (пунктом 31 Типових правил передбачено шість місяців) або не переоформлення дозволу згідно цього Порядку;

- не сплати податку на рекламу до місцевого бюджету м. Фастів (не передбачено пунктом 31 Типових правил);

- утримання прилеглої території в неналежному стані (не передбачено пунктом 31 Типових правил);

- порушення правил встановлення та експлуатації ОЗР (не передбачено пунктом 31 Типових правил);

- порушення інших умов встановлених цим Порядком (не передбачено пунктом 31 Типових правил);

Разом з тим, пунктом 31 Типових правил визначено, що дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого органу ради за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами, у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців або не переоформлення дозволу в установленому порядку. Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним.

Наслідком включення таких умов, які, згідно Рішення, є підставою для скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами та не передбачені діючим законодавством, може бути створення несприятливих чи дискримінаційних умов діяльності окремим суб’єктам господарювання порівняно з конкурентами в територіальних межах м. Фастів.

Таким чином, дії Ради, які полягають у включенні до Порядку умов для скасування дозволу, які не передбачені діючим законодавством, мають ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування, внаслідок яких окремим суб’єктам господарювання створюються дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux