ДО УВАГИ ПРЕДСТАВНИКІВ ЮРИДИЧНИХ ФІРМ!

Опубліковано 22 березня 2016 року о 16:39

23 березня 2016 року о 12-00 в Антимонопольному комітеті України відбудеться зустріч на тему: «Порядок застосування законодавства щодо забезпечення прозорості діяльності Антимонопольного комітету України».

Захід проводиться з метою обговорення:

- підходів Комітету щодо віднесення інформації до інформації із обмеженим доступом;

- порядку взаємодії Комітету із особами, що подають інформацію із обмеженим доступом;

- питань щодо публікації інформації про розпорядження та рішень Комітету;

- порядку реалізації положень Закону України від 12.11.2015 № 782-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення прозорості діяльності Антимонопольного комітету України» (документ для обговорення додається).

Участь у заході візьмуть представники Антимонопольного комітету України, юридичних фірм, та інші зацікавлені особи.

 

До 23 березня 2016 року 10.00 просимо зареєструватися учасників за e-mail: ivashchenko@amcu.gov.ua

Місце проведення: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, 1 поверх, зала засідань.

 

 

 

ПРОЕКТ

 

Порядок реалізації положень Закону України від 12.11.2015 № 782-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення прозорості діяльності Антимонопольного комітету України»

 

I.                        ІНФОРМАЦІЯ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ

(1)               Інформація з обмеженим доступом, одержана Антимонопольним комітетом України, його територіальними відділеннями у процесі здійснення своїх повноважень, використовується ними виключно з метою забезпечення виконання завдань, визначених законодавством про захист економічної конкуренції, і не підлягає розголошенню та оприлюдненню, крім випадків:

-                      надання інформації органам слідства та суду відповідно до закону;

-                      недотримання вимог, встановлених частиною другою статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

-                      інших випадків, встановлених законом.

II.                        Ідентифікація ІНФОРМАЦІЇ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ

(2)               Особа, яка надає інформацію як інформацію з обмеженим доступом (у тому числі конфіденційну інформацію), зобов’язана зазначити, яка саме інформація має обмежений доступ, у тому числі які саме документи або частини документів містять інформацію з обмеженим доступом.

(3)               Особа, яка обмежує доступ до інформації зобов’язана надати обґрунтування щодо віднесення цієї інформації до:

(i)                 Інформації із обмеженим доступом з урахуванням частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»

У відповідності до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеження доступу до інформації здійснюється при дотриманні сукупності таких вимог:

-                      виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;

-                      розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;

-                      шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.

(ii)               Комерційної таємниці

Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.

Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру (за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці), та які мають наступні ознаки.

-                      мають дійсну або потенційну комерційну цінність і створюють переваги у конкурентній боротьбі;

-                      мають обмеження у доступі, що встановлюються суб’єктом господарювання; та щодо неї вживаються заходи щодо їх охорони;

-                      є інформацією щодо технології виробництва, технологічних прийомів та устаткування, модифікацією раніше відомих технологій і процесів;

-                      є результатами та програмами наукових досліджень;

-                      є інформацією щодо методів управління;

-                      відноситься до цінової і збутової політики;

-                      містить порівняльні характеристики власного асортименту і товарів конкурентів з погляду якості, зовнішнього вигляду, пакування тощо;

-                      містить дані про виробничі, комерційні та фінансово-кредитні відносини з партнерами;

-                      плани підприємства щодо розширення (скорочення) господарської діяльності;

-                      факти ведення переговорів з питань купівлі-продажу;

-                      дані, що можуть бути використані для заподіяння шкоди репутації суб’єкта господарювання;

-                      інформація про кадри та інші ресурси підприємства;

-                      винаходи, комерційні моделі, промислові зразки та дані про устаткування, інструменти, розроблені або придбані суб’єктом господарювання і недоступні для широкого користування.

(iii)             Таємної інформації

Таємною є інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі.

Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю досудового розслідування та іншу передбачену законом таємницю.

(iv)             Службової інформації

До службової може належати така інформація: (а) що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень; (б) зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці. Документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф "для службового користування".

(v)               Інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.

(vi)             Інформація віднесена до інформації з обмеженим доступом згідно законодавства країни, резидентом якої є особа, що надає інформацію із обмеженим доступом за умови надання документів, що підтверджують наявність і зміст відповідних положення законодавства закордонних країн.

(vii)           Інша інформація доступ до якої обмежений згідно з чинним законодавством.

(4)               До інформації з обмежених доступом не може бути віднесено:

-                 інформація про рішення прийняте органами Комітету;

-                 інформація про вчинене порушення законодавства про захист економічної конкуренції чи недобросовісну конкуренцію;

-                 інформацію про стан довкілля, крім інформації про місце розташування військових об'єктів;

-                 інформація про вплив товару (роботи, послуги) на життя та здоров'я людини;

-                 інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків;

-                 установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;

-                 інформація за всіма встановленими формами державної звітності;

-                 дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів;

-                 відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць;

-                 документи про сплату податків і обов'язкових платежів;

-                 документи про платоспроможність;

-                 відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю;

-                 відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню (наприклад, інформація, щодо придбання значного або контрольного пакета акцій що підлягає публікації згідно статей 64, 65 Закону України «Про акціонерні товариства», оголошення про порушення справи про банкрутство, введення процедури санації, визнання боржника банкрутом, про порядок продажу майна банкрута у відповідності до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», тощо)

-                 інші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до Закону України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», інших законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

III.                        КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ІНФОРМАЦІЇ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ

(5)               За відсутності або недостатності обґрунтування віднесення інформації до інформації із обмеженим доступом з урахуванням Розділу ІІ цього Документа Комітет, його територіальні відділення повинні провести консультації з особами, що надали інформацію із обмеженим доступом з метою з’ясування:

-                 підстав для віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом; та

-                 можливості зняття особою статусу інформації з обмеженим доступом з наданої нею інформації, та/або

-                 надання особою у встановлений Комітетом, його територіальним відділенням строк неконфіденційної версії документів чи іншої інформації, зокрема з виключеною, зачорненою чи в інший спосіб зміненою інформацією, яка забезпечує достатній її захист та досягнення цілей, передбачених пунктами 2 та 3 частини третьої статті 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», та/або з’ясування шкоди, яка може бути завдана особі оприлюдненням такої інформації.

(6)               Задля прискорення вирішення питання, щодо віднесення інформації до інформації із обмеженим доступом; консультації, зазначені у пункті 5 цього Документу провадяться із особами, що надали інформацію із обмеженим доступом, їх уповноваженими представниками, телефоном, факсом, електронною поштою, іншими засобами зв’язку, вказаними у відповідних документах.

(7)               У випадку відмови особи від: (1) надання обґрунтування віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом; (2) від зняття статусу інформації з обмеженим доступом з наданої нею інформації; або (3) надання особою неконфіденційної версії документів чи іншої інформації, зокрема з виключеною, зачорненою чи в інший спосіб зміненою інформацією - така інформація не визначається як інформація з обмеженим доступом ї підлягає розголошенню та оприлюдненню Комітетом, його територіальними відділеннями у відповідності до чинного законодавства.

IV.                        ОПУБЛІКУВАННЯ РІШЕНЬ КОМІТЕТУ, ЙОГО ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ВІДДІЛЕНЬ

(8)               На офіційному веб-сайті Комітету (суб-сайтах територіальних відділень) підлягають опублікуванню:

-                 інформація щодо прийняття розпорядження про початок розгляду справи про узгоджені дії, концентрацію (назва та організаційно-правова форма учасників узгоджених дій, концентрації, вид узгоджених дій, концентрації) - протягом 10 робочих днів з дня прийняття такого розпорядження;

-                 рішення за результатом розгляду справ про недобросовісну конкуренцію - протягом 10 робочих днів з дня їх прийняття;

-                 рішення, прийняте за результатом розгляду заяв, справ про узгоджені дії чи концентрацію - протягом 10 робочих днів з дня його прийняття; та

-                 рішення за результатом розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції - протягом 10 робочих днів з дня його прийняття.

(9)               Рішення підлягає оприлюдненню в повному обсязі, крім інформації, яка визначена інформацією з обмеженим доступом за умови що до неї не було застосовано пункт 7 цього Документу. Інформація з обмеженим доступом має бути виключена або зачорнена чи змінена в інший спосіб, який забезпечує достатній її захист та достатню прозорість щодо обґрунтування органом Антимонопольного комітету України прийнятого рішення.

(10)           Комітет, його територіальні відділення публікують рішення, вказані в пункті 8 цього Документу в форматі PDF, при цьому інформація з обмеженим доступом має бути виключена або зачорнена чи змінена в інший спосіб, який забезпечує достатній її захист та достатню прозорість щодо обґрунтування органом Антимонопольного комітету України прийнятого рішення.

(11)           У випадку наявності спірних питань щодо віднесення інформації, що міститься у відповідному рішенні, Комітет, його територіальні відділення можуть в порядку, визначеному у пунктах 5-6 цього Документу, проводити консультації з особами, що надали інформацію із обмеженим доступом, щодо обсягу інформації, яка міститься в рішенні Комітету, його територіальних відділень та мусить бути виключена або зачорнена чи змінена в інший спосіб, який забезпечує достатній її захист та достатню прозорість щодо обґрунтування органом Антимонопольного комітету України прийнятого рішення.

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux