Рішенням адміністративної колегії Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 21.08.2023 № 60/89-р/к було визнано, що дії Сквирської міської ради, які полягають у встановленні суб’єктам господарювання, які є потенційними конкурентами та діють або можуть діяти на одних товарних ринках, орендної плати за земельні ділянки з однаковим цільовим призначенням в різному відсотковому розмірі від нормативної грошової оцінки землі, є порушенням, передбаченим абзацом восьмим частини другої статті 15 та пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування, внаслідок яких окремим суб’єктам господарювання створюються дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами.
Сквирська міськрада у період з 31.10.2023 по 24.06.2024 не виконувала зобов’язання згідно пункту 2 резолютивної частини рішення адміністративної колегії Північного МТВ «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції» від 21.08.2023
№ 60/89-р/к у справі № 285/60/64-рп/к.23 в частині встановлення єдиного розміру орендної плати для суб’єктів господарювання, що використовують земельні ділянки з однаковим цільовим призначенням.
Під час розгляду справи № 411/60/82-рп/к.24 щодо невиконання рішення органу Антимонопольного комітету України Сквирська міська рада припинила порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
За результатами розгляду справи № 411/60/82рп/к.24, 11 липня 2024 року адміністративною колегією Відділення було визнано бездіяльність Сквирської міськради, яка полягає у невиконанні у період з 31.10.2023 по 24.06.2024 зобов’язання резолютивної частини рішення адміністративної колегії Відділення від 21.08.2023 № 60/89-р/к, що є порушенням, передбаченим пунктом 4 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді невиконання рішення органу Антимонопольного комітету України