ТОВ "КЛУБ СИРУ" РЕКОМЕНДОВАНО ПРИПИНИТИ ДІЇ, ЯКІ МІСТЯТЬ ОЗНАКИ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ЗАХИСТ ВІД НЕДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕЦІЇ шляхом приведення зовнішнього оформлення упаковок масла солодковершкового селянського 73,0 % жиру вагою 200 g (г), маркованих написами "Дитяче" та "дітям від 3-х років".

Опубліковано 18 вересня 2020 року о 08:37

18 вересня 2020 року адміністративна колегія Відділення надала ТОВ «КЛУБ СИРУ» обов’язкові для розгляду рекомендації, а саме: припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, шляхом приведення зовнішнього оформлення упаковок масла солодковершкового селянського 73,0 % жиру вагою 200 g (г), маркованих написами «Дитяче» та «дітям від 3-х років», виробництва ТОВ «КЛУБ СИРУ» у відповідність до вимог чинного законодавства, а також усунути причини виникнення порушення і умов, що йому сприяють.

Відділенням з'ясовано, що ТОВ «КЛУБ СИРУ» здійснює виробництво та реалізацію масла солодковершкового селянського 73, 0 % жиру вагою 200 г, фасованого в упаковки, на яких міститься анімаційне зображення та розміщено написи «ДИТЯЧЕ» та «дітям від 3-х років», сферою застосування якого є харчування населення, в тому числі дітей від 3-х років у навчальних та оздоровчих закладах. При цьому, ТОВ «КЛУБ СИРУ» не доведено, що даний продукт має особливі властивості, необхідні для споживання дітьми.

Отже, Масло дитяче фактично призначено як для споживання дорослим населенням, так і дітьми від 3-х років, тобто не має жодних виняткових ознак для споживання дітьми.

Разом з тим, на етикетках Продукту відсутня інформація, яка б однозначно вказувала на визначену Технічними умовами сферу застосування Масла дитячого, зокрема харчування населення, в тому числі для дітей від 3-х років.

В умовах існування на території України значної конкуренції на ринку масла солодковершкового та враховуючи, що законодавством України передбачені підвищені вимоги до виробництва та сировини для продуктів дитячого харчування, продукція виробництва ТОВ «КЛУБ СИРУ», маркована позначеннями «ДИТЯЧЕ», «дітям від 3-х років» у поєднанні із відповідним оформленням етикеток, та відсутністю на етикетках повної інформації щодо сфери використання Продукту, може сприйматися споживачами як така, що має кращу якість, смак та особливі споживчі властивості, внаслідок чого потенційні споживачі можуть надати перевагу продукції виробництва ТОВ «КЛУБ СИРУ» з-поміж інших виробників масла солодковершкового, продукція яких має такі ж самі властивості. У такий спосіб Товариство може одержати неправомірні переваги у конкуренції, шляхом посилення його конкурентної позиції не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення на упаковках неповних відомостей про продукцію.

Таким чином, вищезазначені дії ТОВ «КЛУБ СИРУ» містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Про результати розгляду рекомендацій ТОВ «КЛУБ СИРУ» зобов’язано повідомити Відділення у місячний строк з дня їх отримання із наданням підтвердних документів і матеріалів.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux