Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України визнала дії ТОВ «Данон» порушенням конкурентного законодавства у вигляді поширення неточної інформації, що вводить в оману
Відділенням, за результатами розгляду заяви громадської організації та проведеного розслідування у справі було встановлено, що ТОВ «Данон» влітку 2013 року було імпортовано
з Російської Федерації продукт «кисломолочный, обогащенный L. CASEI IMUNITASS и витаминами В6 и D3, земляника-шиповник «Актимель» (мова оргигіналу). На упаковці Продукту розміщена, зокрема, інформація наступного змісту: «АКЦИЯ** ЗАВЕДИТЕ ПРИВЫЧКУ НА 1 000 000». На зворотній стороні упаковки Продукту у верхній частині розміщено інформацію про умови Акції:
1. Найди код под этикеткой бутылочки.
2. Отправь СМС на короткий номер 5101*, либо зарегистрируй код на сайте www.actimel.ru.
3. Срок регистрации кодов с 06.06.2013 по 31.08.2013 включительно.
4. Прими участие в розыгрыше 1 000 000 руб. каждый месяц и других призов.
С Иммунококтейлем больше шансов! Подробности на actimel.ru.
Дрібним шрифтом зазначено:
«Подробности по телефону 8-800-555-41-84 (с 08:00 до 20:00 по московскому времени, звонок по РФ бесплатный). Сроки проведения акции с 01.06.2013 по 01.09.2013 включительно. Полная информация об участии, организаторе Акции, правилах проведения, сроках, количестве призов и выиграшей, месте и порядке их получения доступна на сайте actimel.ru. Акция проводится для совершеннолетних граждан РФ, постоянно проживающих на территории РФ. Акция «Привычка на миллион» не действует на территории Республики Беларусь и Украины» (мовою оригіналу).
ТОВ «Данон» не є виробником Продукту, але є його імпортером, тобто особою, що вводить даний харчовий продукт в обіг на території України, відповідно до статті 20 Закону «Про безпечність та якість харчових продуктів». Товариство повинно запобігати продажу неправильно маркованих харчових продуктів, виправляти недоліки харчових продуктів, які вироблені або знаходяться в обігу та не відповідають вимогам цього Закону.
Відділенням під час розгляду справи було доведено, що інформація щодо суттєвих умов проведення Акції, а саме території, на якій діє Акція, зазначена на упаковці дуже дрібними літерами та ніяк не виділена серед іншого тексту, тобто викладена на упаковці в такий спосіб, що ускладнює її сприйняття пересічними споживачами.
Тобто, споживачі могли придбати акційний товар на території України та не побачити відповідну інформацію, що може створювати у них хибне уявлення про те, що придбавши акційний товар, вони мають можливість взяти участь в Акції, що могло вплинути на їх наміри щодо придбання товарів.