ТОВ «БОВІОС ФАРМ» є виробником дієтичних добавок, зокрема «Олісід», яка може бути рекомендована як джерело біологічно активних речовин, зокрема йоду, що сприяє нормалізації функціонування щитоподібної залози, та розміщує в мережі Інтернет за посиланням http://boviosfarm.com.ua, в інструкції до застосування, а також в інших рекламних матеріалах, інформацію про цю добавку, в тому числі інформацію «має радіопротективну дію на тканини щитовидної залози», «Сприяє нейтралізації симптоматики гіпотиреозу», що може вводити споживачів в оману щодо можливої лікувальної дії дієтичної добавки.
Згідно з нормами чинного законодавства лікарський засіб та дієтична добавка – різні за своїми властивостями, оскільки дієтичні добавки є продуктами харчування. Відповідно до частини дев’ятої статті 21 Закону України «Про рекламу», а також пункту 3.3 Гігієнічних вимог до дієтичних добавок, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.12.2013 № 1114, у рекламі товарів та методів, що не належать до лікарських засобів, харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок забороняється посилатися на те, що вони мають лікувальні властивості.
Крім того, відповідно до пункту 3.2 Наказу МОЗ в етикетуванні дієтичних добавок слід зазначати, зокрема, назву харчового продукту – дієтична добавка. Разом з тим, на лицьовій стороні упаковок зазначених дієтичних добавок відсутня інформація щодо їх назви, а саме, щодо їх належності до харчових продуктів – дієтичних добавок.
Адміністративною колегією Київського обласного територіального відділення дії ТОВ «Бовіос Фарма», які полягають у поширенні в інструкції дієтичної добавки «Олісід» та на власному сайті інформації «має радіопротективну дію на тканини щитовидної залози», «сприяє нейтралізації симптоматики гіпотиреозу», «дозволено Міністерством охорони здоров’я», що вказує на властивості, які Дієтична добавка має завдяки речовинам, які входять до її складу та може асоціюватись з тим, що Продукт є лікарським засобом, в поєднанні із замовчуванням на упаковці Продукту інформації щодо назви харчового продукту, а саме «Дієтична добавка», може створити у споживачів враження про можливу лікувальну дію цієї дієтичної добавки і виступати додатковим стимулом до її придбання, визнано такими, що містять ознаки порушення, передбаченого 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: поширення неповних, неправдивих відомостей, внаслідок обраного способу їх викладення, що можуть вплинути на наміри споживачів щодо придбання товарів саме цього суб’єкта господарювання.