Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України визнала дії Товариства щодо розміщення на ціновому табло АЗС позначення «-11 коп/л» і напису «ЗНИЖКА», при цьому не зазначивши доступним для всіх споживачів способом суттєві умови проведення Акції (при купівлі 20-ти літрів пального і більше), порушенням конкурентного законодавства
За результатами розгляду Відділенням заяви громадянина та проведеного розслідування у справі було встановлено, зокрема, наступне.
Відповідно до Наказу Товариства анонсування Акції відбувалося за допомогою наступних засобів: розміщення постеру (рекламного банеру) на ціновому табло; інформування операторами при розрахунку на касі; публічного інтернет сайту www.brsm-nafta.com.
Як свідчить макет постеру, по центру великим шрифтом розміщено напис, що привертає увагу: «-11 коп/л» і напис «ЗНИЖКА». Нижче дуже дрібним шрифтом розміщено інформацію про істотні умови Акції (придбання
Розміщення Товариством інформації про істотні умови проведення Акції, зокрема «при купівлі 20 і більше літрів», на ціновому табло АЗС дрібним шрифтом, викладена в такий спосіб, що ускладнює її сприйняття пересічними споживачами, та не дозволяє потенційним покупцям повноцінно ознайомитись з такою важливою інформацією.
Тобто, спосіб викладення інформації про істотні умови проведення Акції може створювати у потенційних споживачів хибне уявлення про те, що придбавши будь-яку кількість пального, вони мають можливість отримати знижку в розмірі 11 коп. з кожного літру пального, що могло вплинути на їх наміри щодо придбання пального саме у Товариства.