Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України 17.10.2018 року розпочала розгляд справи за ознаками вчинення ТОВ «Чіпси люкс» порушення, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: поширення суб’єктом господарювання відомостей, які містять неточні дані, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, що може вплинути на наміри споживачів щодо придбання товарів саме в цього суб’єкта господарювання.
ТОВ «Чіпси люкс» на лицьовій стороні упаковки «Картопляних чіпсів «ЛЮКС» розміщує неточну інформацію про споживчі властивості Продукції, оскільки до складу «Картопляних чіпсів «ЛЮКС» в асортименті, які виготовляє Товариство, входять ароматизатори.
Таким чином, фактично Продуктом, який виробляє та реалізує ТОВ «Чіпси Люкс»: є «Картопляні чіпси зі смаком …» відповідного харчового продукту, смак якого має кожний окремий вид чіпсів.
Таким чином, дії ТОВ «Чіпси люкс», які полягають у поширенні на лицьовій стороні споживчих етикеток «Картопляних чіпсів «Люкс» в асортименті, зокрема «Картопляних чіпсів «Люкс» гриби зі сметаною, «Картопляних чіпсів «Люкс» краб, «Картопляних чіпсів «Люкс» мужні, «Картопляних чіпсів «Люкс» шалені (капрезе), «Картопляних чіпсів «Люкс» чіткі (салямі) неточних відомостей про споживчі властивості Продукції, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: поширення суб’єктом господарювання відомостей, які містять неточні дані щодо споживчих властивостей продукції, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, що може вплинути на наміри споживачів щодо придбання товарів саме цього суб’єкта господарювання.