Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України розпочала розгляд справи за ознаками вчинення ТОВ «Імпреса Текстиль» порушення, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.
Відділенням здійснено розгляд заяви суб’єкта господарювання щодо можливого порушення ТОВ «Імпреса Текстиль» (надалі – Товариство) законодавства про захист від недобросовісної конкуренції під час участі у процедурі закупівлі парусини брезентової арт. 11292 СКПВ або еквіваленту (ГОСТ 15530-93), яка проводилась Міністерством оборони України у 2017 році (надалі – Процедура закупівлі).
За результатами розгляду Заяви встановлено, що дії ТОВ «Імпреса Текстиль», які полягають у повідомленні неправдивої інформації про країну походження та виробника парусини брезентової арт. 11292 СКПВ, запропонованої Товариством під час участі у Процедурі закупівлі, містять ознаки порушення, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: повідомлення ТОВ «Імпреса Текстиль» невизначеному колу осіб неправдивих відомостей про країну походження та виробника товару, запропонованого Товариством під час участі у Процедурі закупівлі, зокрема внаслідок обраного способу викладення таких відомостей, а також замовчування окремих фактів, які можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) товарів цього суб'єкта господарювання.
Враховуючи наведене, адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України розпочала розгляд справи за ознаками вчинення ТОВ «Імпреса Текстиль» порушення, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: повідомлення ТОВ «Імпреса Текстиль» невизначеному колу осіб неправдивих відомостей про країну походження та виробника товару, запропонованого Товариством під час участі у Процедурі закупівлі, зокрема внаслідок обраного способу викладення таких відомостей, а також замовчування окремих фактів, які можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) товарів цього суб'єкта господарювання.