РОЗПОЧАТО РОЗГЛЯД СПРАВИ ЗА ФАКТАМИ ПОШИРЕННЯ ТОВ "КЛУБ СИРУ" ВІДОМОСТЕЙ, ЩО МІСТЯТЬ НЕПРАВДИВІ ДАНІ ПРО СПОЖИВЧІ ВЛАСТИВОСТІ МАСЛА СОЛОДКОВЕРШКОВОГО СЕЛЯНСЬКОГО, МАРКОВАНОГО НАПИСАМИ "ДИТЯЧЕ" ТА "ДІТЯМ ВІД 3-Х РОКІВ"

Опубліковано 01 червня 2020 року о 11:37

Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України розпочала розгляд справи за ознаками вчинення ТОВ «КЛУБ СИРУ» порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

У ході розгляду заяви суб'єкта господарювання Відділенням, встановлено, що з вересня 2013 року ТОВ «КЛУБ СИРУ» здійснює виробництво та реалізацію масла солодковершкового селянського 73, 0 % жиру вагою 200 г, упаковка якого маркована написами «ДИТЯЧЕ» та «дітям від 3-х років» та містить анімаційне зображення, що може створювати у потенційних споживачів враження про належність даного продукту до категорії продуктів, призначених для споживання дітьми.

Враховуючи, що законодавством України передбачені підвищені вимоги до виробництва та сировини для продуктів дитячого харчування, продукція, маркована позначеннями «ДИТЯЧЕ», «дітям від 3-х років», може сприйматися споживачами як така, що має кращу якість, смак та споживчі властивості, внаслідок чого потенційні споживачі можуть надати перевагу продукції виробництва ТОВ «КЛУБ СИРУ». Разом з тим, Товариством не доведено, що Масло дитяче виробництва ТОВ «КЛУБ СИРУ» має особливі властивості, необхідні для споживання дітьми.

В умовах існування значної конкуренції на ринку масла солодковершкового, розміщені на упаковках продукції «Масло солодковершкове селянське 73, 0 % жиру, 200 г» виробництва ТОВ «КЛУБ СИРУ» написи «ДИТЯЧЕ» та «дітям від 3-х років» у поєднанні з обраним Товариством способом оформлення споживчих етикеток (упаковок) Продукту, можуть вплинути на наміри споживачів щодо придбання саме цього Продукту.

Отже, дії ТОВ «КЛУБ СИРУ», які полягають у розміщенні на упаковках масла солодковершкового селянського 73,0 % жиру вагою 200 g (г) написів «ДИТЯЧЕ» та «дітям від 3-х років» у поєднанні з анімаційними зображеннями, що може створювати у потенційних споживачів хибне враження про те, що даний продукт має кращу якість, смак та споживчі властивості порівняно з маслом вершковим інших виробників, на упаковках яких відсутній напис «ДИТЯЧЕ», містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

 

Наразі розгляд справи триває.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux