РИНОК ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ: ЗАКОНОДАВЧІ ПЕРСПЕКТИВИ ТА ДЕРЖАВНА СТРАТЕГІЯ

Опубліковано 09 лютого 2015 року о 17:35

3 лютого 2015 року в прес-центрі БЦ ЛІГА видання «ЮРИСТ & ЗАКОН » провело круглий стіл, метою якого було окреслення перспектив зростання аграрного бізнесу в 2015 році, питання недобросовісної конкуренції, дії у сфері виробництва харчових продуктів, якість та безпека харчових продуктів, врегулювання існуючих проблем у сфері виробництва харчових продуктів (утримання цін на продукти , адміністрування, зарегульованість)

Участь у зазначеному заході взяли, зокрема, Голова Київського обласного відділення Антимонопольного комітету України Світлана Гудзенко, Голова Комітету підприємців агрокомплексу ТППУ Олег Юхновський, Генеральний директор Асоціації «Укрвинпром» Володимир Кучеренко, Генеральний директор Асоціації «Укрхлібпром» Олександр Васильченко, патентний повірений, директор компанії IPStyle Марія Ортинська, Генеральний директор "УкрАгроКонсалт" Сергій Феофілов, партнер АК «Софія» Олександр Поліводський

Кожний фахівець висловився з вказаних питань. Основою для доповіді Олега Юхновського служили положення Коаліційної угоди, які стосуються аграрної галузі, він нагадав, що передбачена в Угоді реформа сільського господарства включає: земельну реформу; реформування системи державної підтримки сільськогосподарського виробництва та залучення фінансування в галузь; сприяння міжнародній торгівлі; сталий розвиток сільських територій.

Олександр Васильченко розповів про труднощі, які на шляху до ЄС необхідно здолати хлібопекарській галузі та зазначив, що хоча в Україні в цілому немає труднощів із забезпеченням хлібом, тим не менш, виникають інші проблеми, а саме з цифрою споживання, якістю та безпекою хліба, відсутністю технічного розвитку, а також ціноутворенням.

Володимир Кучеренко розповів присутнім нюанси винної справи: виробничий процес, законодавчі бар'єри, пропозиції та останні зміни. На думку пана Кучеренка, існуючі проблеми у сфері винного бізнесу пов'язані зі скасуванням механізму підтримки виноградарства, втратою кримських виноградників і ставками оренди за с/г землі під багаторічні насадження.

Марія Ортинська розповіла про популярне в Європі понятті «tradedress». Це так званий «одяг продукції»: зовнішній вигляд, колір, форма, етикетки. Приміром, компанія Red bull зареєструвала в якості торгової марки колірну гамму пляшки, а компанія Apple - екстер'єр та інтер'єр власних магазинів. Зовнішній вигляд товару має великий вплив на споживача, тому схожість торгових марок викликає чимало судових суперечок.

Олександр Поліводський підготував кілька рекомендацій агробізнесу перебороти усілякі перепони на шляху до ЄС. Експерт радить бізнесу: легалізувати механізми поставки; інвестувати в оновлення виробництва, а також в процес стандартизації, сертифікації та лабораторних досліджень; створювати асоціації та об'єднання; брати участь у затвердженні стандартів і законотворчому процесі.

Світлана Гудзенко поінформувала присутніх про дослідження і розслідування, які проводились Відділенням у 2014 році на ринках АПК. Повідомила про пріоритетні ринки для досліджень у 2015 році це, зокрема, ринок хліба та молока для промислової переробки. Також повідомила експертів, що станом на сьогодні Відділенням досліджується питання дотримання суб’єктами законодавства про захист від недобросовісної конкуренції під час отримання сертифікатів на відповідність стандартам ЄС органічної продукції.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux