ПІДПРИЄМСТВУ З 100 % ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "БІЛЛА - УКРАЇНА" РЕКОМЕНДОВАНО УСУНУТИ ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ЗАХИСТ ВІД НЕДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ І УМОВ, ЩО ЙОМУ СПРИЯЮТЬ

Опубліковано 25 жовтня 2017 року о 10:50

Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України зобов'язала ПІІ «БІЛЛА – Україна» (надалі – Товариство) усунути причини виникнення порушення законодавства про захист  від недобросовісної конкуренції і умов, що йому сприяють шляхом вжиття заходів з метою розміщення рекламної інформації в рекламних листівках у спосіб, який забезпечить потенційного споживача повною, точною та достовірною інформацією щодо умов проведення акцій та вартості товарів в мережі супермаркетів «БІЛЛА».

 

Як встановило Відділення, Товариство під час проведення акції «2+1» в мережі магазинів «БІЛЛА», в щотижневій рекламній листівці поширювало неточну інформацію про умови реалізації акційного продукту - Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» (надалі – Акційний Продукт) та про вартість одиниці (упаковки) Акційного Продукту, яка ввела споживачів в оману.

А саме, в рекламній листівці містилось зображення однієї упаковки Акційної Продукції, поряд з якою розміщувалась позначка «2+1 у подарунок». Під зображенням упаковки Акційійної продукції, розміщено напис «Закваска бактеріальна «Імуналіс» ТМ «Goodfood» 2 г, звичайна ціна 20,99». Нижче червоним кольором зазначено «Ціна за 1 шт. за умови купівлі 3 штПраворуч від наведеного напису великим розміром шрифту розміщено напис «13,99», тобто зазначено вартість 1 шт. при купівлі 3 шт. (надаліРекламна інформація). При цьому, Рекламна інформація не містила визначення «штук» продукції, з огляду на що, споживач, провівши аналогію з рекламною інформацією про інші товари рекламної листівки, міг дійти висновку, що штуки – це одиниці упаковки товару.

Таким чином, у пересічного споживача могло скластися враження про те, що придбавши дві упаковки Акційного Продукту третю упаковку цього продукту він отримає у подарунок.

Як пояснило Товариство, кожна упаковка Акційного Продукту з позначкою «2+1», що реалізовувалась в мережі супермаркетів «БІЛЛА», виробником була укомплектована трьома пакетиками Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» загальною вагою три грама (по 1 граму кожний), в той час, як стандартна упаковка цього товару (не акційна), яка не містила позначку «2+1», мала в своєму комплекті два пакетики (по 1 граму кожний, тобто загалом 2 г в упаковці). Таким чином, кожен покупець (споживач), який придбав одну упаковку Акційного Продукту, отримав три пакетики в упаковці цього продукту за ціною двох пакетиків, тобто, третій пакетик (вагою 1 грам) споживач отримав у подарунок.

Враховуючи зазначене, наведена у Рекламній листівці вартість однієї штуки Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» у розмірі 13,99 грн стосувалась одного пакетика, а не однієї упаковки цього продукту. Отже, викладена в рекламній листівці інформація про вартість однієї упаковки Акційного Продукту містить ознаки неточної.

Таким чином, дії підприємства з 100 % іноземними інвестиціями «БІЛЛА - УКРАЇНА», які полягають у поширенні в Рекламній листівці неточної інформації, містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: поширення суб’єктом господарювання відомостей, які містять неточні дані про умови придбання Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» та вартість одиниці (упаковки) цього продукту, що вплинуло на наміри споживачів щодо придбання товарів саме в цього суб’єкта господарювання.

Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України надала обов’язкові для розгляду рекомендації від 24.10.2017 № 20-рк протягом 10-ти календарних днів з дня отримання вказаних рекомендацій усунути причини виникнення порушення законодавства про захист  від недобросовісної конкуренції і умов, що йому сприяють шляхом вжиття заходів з метою розміщення рекламної інформації в рекламних листівках у спосіб, який забезпечить потенційного споживача повною, точною та достовірною інформацією щодо умов проведення акцій та вартості товарів в мережі супермаркетів «БІЛЛА».

 

 

 

 

 

 

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux