Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України зобов'язала ПІІ «БІЛЛА – Україна» (надалі – Товариство) усунути причини виникнення порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції і умов, що йому сприяють шляхом вжиття заходів з метою розміщення рекламної інформації в рекламних листівках у спосіб, який забезпечить потенційного споживача повною, точною та достовірною інформацією щодо умов проведення акцій та вартості товарів в мережі супермаркетів «БІЛЛА».
Як встановило Відділення, Товариство під час проведення акції «2+1» в мережі магазинів «БІЛЛА», в щотижневій рекламній листівці поширювало неточну інформацію про умови реалізації акційного продукту - Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» (надалі – Акційний Продукт) та про вартість одиниці (упаковки) Акційного Продукту, яка ввела споживачів в оману. А саме, в рекламній листівці містилось зображення однієї упаковки Акційної Продукції, поряд з якою розміщувалась позначка «2+1 у подарунок». Під зображенням упаковки Акційійної продукції, розміщено напис «Закваска бактеріальна «Імуналіс» ТМ «Goodfood» Таким чином, у пересічного споживача могло скластися враження про те, що придбавши дві упаковки Акційного Продукту третю упаковку цього продукту він отримає у подарунок. Як пояснило Товариство, кожна упаковка Акційного Продукту з позначкою «2+1», що реалізовувалась в мережі супермаркетів «БІЛЛА», виробником була укомплектована трьома пакетиками Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» загальною вагою три грама (по 1 граму кожний), в той час, як стандартна упаковка цього товару (не акційна), яка не містила позначку «2+1», мала в своєму комплекті два пакетики (по 1 граму кожний, тобто загалом Враховуючи зазначене, наведена у Рекламній листівці вартість однієї штуки Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» у розмірі 13,99 грн стосувалась одного пакетика, а не однієї упаковки цього продукту. Отже, викладена в рекламній листівці інформація про вартість однієї упаковки Акційного Продукту містить ознаки неточної. Таким чином, дії підприємства з 100 % іноземними інвестиціями «БІЛЛА - УКРАЇНА», які полягають у поширенні в Рекламній листівці неточної інформації, містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: поширення суб’єктом господарювання відомостей, які містять неточні дані про умови придбання Закваски «ІМУНАЛІС» ТМ «GOODFOOD» та вартість одиниці (упаковки) цього продукту, що вплинуло на наміри споживачів щодо придбання товарів саме в цього суб’єкта господарювання. Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України надала обов’язкові для розгляду рекомендації від 24.10.2017 № 20-рк протягом 10-ти календарних днів з дня отримання вказаних рекомендацій усунути причини виникнення порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції і умов, що йому сприяють шляхом вжиття заходів з метою розміщення рекламної інформації в рекламних листівках у спосіб, який забезпечить потенційного споживача повною, точною та достовірною інформацією щодо умов проведення акцій та вартості товарів в мережі супермаркетів «БІЛЛА».
|