Оштрафували товариства за зловживання монопольним становищем під час продажу квитків на футбол

Опубліковано 12 червня 2025 року о 14:12

12 червня 2025 року адміністративна колегія Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України визнала дії ТОВ «УАФ МАРКЕТИНГ», ТОВ «УАФ ТІКЕТ» та
ТОВ «ТІКЕТСРМ» порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.

Йдеться про зловживання cуб’єктом господарювання в особі ТОВ «УАФ МАРКЕТИНГ», ТОВ «УАФ ТІКЕТ» та ТОВ «ТІКЕТСРМ» монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг з продажу (реалізації) квитків на матч
«Україна – Португалія», шляхом встановлення таких умов реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на цьому ринку.

Так, суб’єкт господарювання у період з 16.09.2019 по 14.10.2019 нав’язував споживачам для можливості придбання квитків на матч між Національними збірними командами з футболу України та Португалії додаткові умови, зокрема щодо попереднього придбання квитків на матч між Національними збірними командами України та Литви.

За поясненнями відповідачів, вболівальникам, які придбали квитки на матч «України та Литви», який відбувся 11 жовтня 2019 року, надавалося першочергове право придбати квитки на Матч «Україна – Португалія». Таким чином впроваджувалася «програма лояльності» для вболівальників, які вболівають за Національну збірну команду України з футболу і відвідують матчі та підтримують збірну.

Разом з тим, Відділення виявило, що надання першочергового права придбати квитки на Матч «Україна – Португалія» особам, які придбали квитки Матч «Україна – Литва» було здійснено суб’єктом господарювання не в інтересах споживачів, а з метою збільшення власного прибутку, про що свідчить суттєве збільшення обсягів продажу (реалізації) квитків на Матч «Україна – Литва» лише після початку продажу (реалізації) квитків на Матч «Україна – Португалія», а також співвідношення між обсягом виділених для продажу (реалізації) квитків та обсягом фактично проданих (реалізованих) квитків на вказані футбольні матчі.

  • Крім того, для найбільш відданих вболівальників Національної збірної команди
    України з футболу (фанатів) протягом березня - травня 2019 року здійснювався продаж АБОНЕМЕНТІВ під назвою «#МиЗбірна», а саме квитки на 4 домашні кваліфікаційні матчі Турніру Чемпіонату Європи - 2020 (UEFA Euro 2020) між Національними збірними командами з футболу Україна-Сербія, Україна – Люксембург, Україна – Литва та
    Україна – Португалія, які передбачали можливість відвідування всіх 4 домашніх матчів турніру, за умови придбання такого АБОНЕМЕНТУ, до якого також входив Матч «Україна – Португалія». Тобто, вболівальники (споживачі), які активно підтримують Національну збірну команду України з футболу, мали можливість на власний розсуд заздалегідь придбати абонемент на 4 домашніх матчі турніру за спеціальною ціною.

У зв’язку із встановленими фактами, адміністративна колегія Північного МТВ АМКУ визнала дії суб’єкта господарювання в особі ТОВ «УАФ МАРКЕТИНГ», ТОВ «УАФ ТІКЕТ» та ТОВ «ТІКЕТСРМ порушенням законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку та наклала штрафи на загальну суму – 204 000 грн.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux