Адміністративна колегія Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України оштрафувала ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 16» за поширення у зовнішньому оформленні аптечних закладів товариства інформації «АПТЕКА НИЗЬКІ Ц», «АПТЕКА НИЗЬКІ Ц.. № 1», «АПТЕКА НИЗЬКИХ ЦІН» та «ШУКАЄТЕ НАЙНИЖЧІ ЦІНИ!?» «ЗАЙДІТЬ ТА ПОРІВНЯЙТЕ!», що вводить в оману шляхом повідомлення суб’єктом господарювання невизначному колу осіб неправдивих відомостей про ціни на товари, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, що могли вплинути на наміри споживачів щодо придбання товарів саме цього суб’єкта господарювання.
Під час розгляду справи Відділення встановило, що поширювана ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 16» на зовнішніх поверхнях будинків (фасадах) власних аптечних закладів інформація вплинула на наміри споживачів щодо придбання товарів у відповідному аптечному закладі, оскільки вказувала на низький рівень цін на лікарські засоби у такому закладі. Проте, придбані в такій аптеці ліки виявилися дорожчими за ціни на ідентичні препарати, що реалізовувалися а аптеках конкурентів.
Товариство не проводило маркетингових досліджень та не здійснювало моніторинг цін конкурентів, що свідчить про відсутність порівняльного дослідження. Також, товариство не надало документів та матеріалів, які б підтверджували достовірність поширюваної інформації щодо «низьких» та/або «найнижчих» цін на товари, що реалізувались у аптечних закладах ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 16».
Розміщення зазначеної інформації могло посилити конкурентну позицію товариства не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення неправдивої інформації.
На думку конкурентів, розміщення на фасадах аптек недостовірної та не підтвердженої фактичними даними інформації вводить в оману покупців і дає таким аптекам отримати неправомірні переваги у конкуренції.
Адміністративна колегія Північного МТВ АМКУ визнала дії ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 16» порушенням, передбаченим статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді поширення інформації, що вводить в оману шляхом повідомлення суб’єктом господарювання невизначному колу осіб неправдивих відомостей про ціни на товари, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, що могли вплинути на наміри споживачів щодо придбання товарів саме цього суб’єкта господарювання