Адміністративною колегією Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийнято Розпорядження від 10 жовтня 2012 року № 99-р про початок розгляду справи № 695/99-р-02-07-12 за ознаками порушення законодавства про захист економічної конкуренції з боку приватного підприємства «Промсоюз» (ідентифікаційний код 30175885) та приватного підприємства «Торгівельна компанія Енергія» (ідентифікаційний код 31244738), передбаченого пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, проведених відділом освіти Баришівської районної державної адміністрації у січні 2011 року на закупівлю кам’яного вугілля марки АМ (10.10.1) опублікованого в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» від 20.12.2010 № 53 (441) згідно з оголошенням про проведення Процедури закупівлі № 53958.
Під час розгляду справи, Відділенням досліджувалось питання щодо узгодження між ПП «Промсоюз» та ПП «ТК Енергія» умов участі у відкритих торгах на закупівлю кам’яного вугілля марки АМ (10.10.1).
Під час всебічного аналізу матеріалів справи та відповідних документів виявлено, що Постановою господарського суду м. Києва (м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 44-Б) від 20.01.2012 у справі № 50/319-б приватного підприємства «Торгівельна компанія «Енергія» (код ЄДРПОУ 31244738, адреса:
Відповідно до пункту першого статті 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації; строк виконання всіх грошових зобов’язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов’язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов’язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.
В зв’язку з вищенаведеним та з ліквідаційною процедурою приватного підприємства «Торгівельна компанія «Енергія», абзацом сьомим статті 49 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що розгляд справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції підлягає закриттю без прийняття рішення по суті, якщо є інші підстави, передбачені законом.
У зв’язку з наведеним, керуючись статтями 12 та 23 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», пунктом 11 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23 лютого 2001 року № 32-р, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482 (із змінами), пунктами 23, 26 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 06 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (зі змінами), Третім відділом досліджень і розслідувань ЗАПРОПОНОВАНО:
Закрити провадження у справі № 695/99-р-02-07-12.