До уваги!

Опубліковано 20 жовтня 2016 року о 15:10

«Доброго дня!

Просимо ознайомитись з цим інформаційним повідомлення для Вас.

Громадяни можуть звернутися в Комітет, зокрема, як на підставі Закону України «Про звернення громадян», так і з заявою про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

При цьому заява про порушення законодавства про захист економічної конкуренції подається виключно в письмовій формі. Для заяв про порушення форма довільна.

Звернення громадян обов’язково має містити Вашу поштову адресу, однак подається Вами та приймається Комітетом як поштою, так і електронною поштою, по факсу, усно на особистому прийомі або телефоном (на пряму або «гарячу» телефонну лінію). Для звернення громадян Ви можете скористатися формою для звернень (додається).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Якщо звернення громадянина містить інформацію про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, то, готуючи таке звернення, необхідно знати, що незалежно від того, хто є заявником (юридична чи фізична особа), до змісту звернення висуваються додаткові вимоги, визначені законодавством. Порядок звернення до Комітету у випадках порушення законодавства про захист економічної конкуренції (у тому числі, про порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції), знаходиться  тут: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/85296.

Особами, які мають право подавати заяву про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (відповідно до абзацу другого частини першої статті 36 Закону України "Про захист економічної конкуренції" або частини першої статті 28 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції"), є суб'єкти господарювання - конкуренти, постачальники чи покупці відповідача та інші фізичні та юридичні особи, які можуть підтвердити, що дії чи бездіяльність відповідача, визначені зазначеними законами як порушення законодавства про захист економічної конкуренції, можуть безпосередньо і негативно вплинути на їхні права.

Заяви про порушення законодавства про захист економічної конкуренції мають відповідати пункту 18 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (Правила розгляду справ), затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (із змінами). З текстом Правил можна ознайомитися тут: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/113543.

Відповідно до пункту 19 Правил розгляду справ, заява про порушення розглядається протягом 30 календарних днів, а у разі потреби одержання додаткової інформації, яка не може бути надана заявником, строк розгляду заяви може бути подовжений державним уповноваженим, головою відділення на 60 календарних днів, про що письмово повідомляється заявнику.

Якщо щодо відповідача, зазначеного у заяві, вже порушено справу за наведеними у заяві ознаками порушення, заява може бути приєднана до цієї справи, про що письмово повідомляється заявнику.

Встановивши, що заяву подано без додержання вимог, викладених у пункті 18 цих Правил, і це перешкоджає розгляду заяви, державний уповноважений, голова відділення залишає заяву без руху, про що письмово повідомляє заявника і надає йому строк для усунення недоліків.

Час залишення заяви без руху не зараховується у строк розгляду заяви.

У разі невиконання зазначених вимог у встановлений строк заява може бути залишена без розгляду, про що письмово повідомляється заявнику.

Якщо заявник відмовився від заяви, вона залишається без розгляду, що не є перешкодою для продовження Комітетом, відділенням дослідження з питань, порушених у заяві.

Залишення заяви без розгляду не позбавляє заявника права звернутися до Комітету, відділення з повторною заявою про порушення.

Під час розгляду заяви, справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, заявник(и) наділяється процесуальними правами, визначеними статтями 40, 47 та 55 Закону України «Про захист економічної конкуренції», статтями 24 - 26 та 29 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».

Особи, права яких не порушуються внаслідок неправомірних дій у конкуренції, можуть повідомляти Комітет, його територіальні відділення про дії (бездіяльність) суб’єктів господарювання, органів державної влади або органів місцевого самоврядування, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Такі повідомлення не є заявами про порушення у розумінні абзацу другого частини першої статті 36 Закону України «Про захист економічної конкуренції». У разі, якщо внаслідок такого повідомлення Комітетом буде розпочато розгляд справи про порушення, особа, яка його надала, не має процесуальних прав заявника у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Отже, звертаючись в Комітет враховуйте наступне:

називайте свій документ відповідно до потрібного закону та максимально точно: заява (скарга, клопотання, пропозиція, якщо звертаєтесь, як громадянин) або заява про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, подавайте його у відповідній формі.

В Комітеті розглядатимуть звернення на підставі того закону, на який є посилання у зверненні, та готуватимуть відповідь у терміни, визначені відповідним законом.

Правильність оформлення звернення (заяви, скарги тощо) напряму впливає на зміст  відповіді, яку Ви отримаєте.

Сподіваємося, що ця інформація для Вас була корисною та допомогла під час підготовки звернення чи заяви в Комітет.

З повагою

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux