Рішенням адміністративної колегії Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 15.07.2021 № 60/58-р/к у справі
№ 76/60/81-рп/к.19 було встановлено, що дії виконавчого комітету Фастівської міської ради Київської області, які полягали у використанні положень документації конкурсу з визначення виконавця послуг із вивезення побутових відходів на території міста, що містили дискримінаційний характер (зокрема в частині кваліфікаційних вимог щодо наявності визначеної кількості одиниць техніки для збирання та вивезення ТПВ, а також досвіду надання відповідних послуг, обмежують кількість потенційних учасників та містять дискримінаційний характер відносно можливих конкурентів) та необ’єктивному оцінюванні учасників конкурсу, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим частиною першою статті 15 та пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування. Вони призвели до спотворення конкуренції на ринку надання послуг з вивезення ТПВ у межах Фастова. Виконком зобов’язали припинити порушення протягом 30 календарних днів. Однак, у 2021–2024 роках виконавчий комітет не вжив належних та вичерпних дій для його припинення.
За результатами розгляду справи № 403/60/74-рп/к.24, 27 червня 2024 року адміністративною колегією Північного МТВ було визнано, що дії виконкому Фастівської міськради, які полягають у невиконанні зобов’язання резолютивної частини рішення адмінколегії Відділення «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції» від 15.07.2021 № 60/58-р/к, є порушенням, передбаченим пунктом 4 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді невиконання рішення органу Антимонопольного комітету України