Північний апеляційний господарський суд 26.11.2019 у справі № 910/4315/19 підтримав позицію, викладену у Рішенні № 60/2-р/к Київського обласного ТВ про притягнення Київської міської ради до відповідальності за порушення, передбачені пунктом 3 статті 50 та абзацом сьомим частини другої статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування, які полягають:
1. у визначені пунктом 2 примітки Методики розрахунку орендної плати за майно територіальної громади міста Києва, можливості встановлювати інший розмір орендної ставки;
2. у визначені пунктом 10 таблиці 2 «Орендні ставки за використання нерухомого майна» Методики розрахунку орендної плати за майно територіальної громади міста Києва різних розмірів орендної ставки при визначенні орендної плати за використання нерухомого майна при одному цільовому призначенні, а саме при розміщенні суб’єктів, що здійснюють діяльність зі збору та сортування вторинної сировини.
Відповідним Рішенням Київського обласного ТВ зобов’язано Київську міську раду припинити зазначені порушення шляхом виключення з Методики розрахунку орендної плати за майно територіальної громади міста Києва, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.04.2015 № 415/1280 пункту 2 Примітки та встановленням єдиного розміру орендної ставки для суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність зі збору та сортування вторинної сировини.
Ознайомитись із повним текстом Рішення № 60/2-р/к можна за посиланням:
http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=89597&schema=kyivr